fredag 25. januar 2013

Litt lang juleferie?

For å være helt ærlig hadde jeg glemt denne bloggen litt over jula. Som dere sikkert fikk med dere før jul var jeg jo litt spent på både julefeiring uten min egen familie og ikke minst det å stå for julemiddagen. Jeg kan med glede meddele at hele jula ble kjempe fin - en eneste stor suksess!
Det skal sies at ikke hele svoren på ribba ble sprø, men vi overlevde, hvertfall jeg for jeg spiser jo ikke ribbe en gang... Vi koste oss og dagene som kom etter var fylt med bursdagsfeiringer og til slutt
nyttårsfeiring i rolig omgivelser hjemme.
Jeg var i grunn litt spent på hvordan det skulle bli med minsten også, men han viste seg å være en skikkelig party baby som vi fikk lagt til vanlig tid og som sov seg gjennom påkledning og kjøretur hjem når vi syns det var på tide å dra - heldige er vi!

Nå er hvertfall jula og navnefesten skrevet ned i historien om den lille familien vår, så da skal det ikke være noen flere distraksjonerfra bloggen i nærmeste framtid.

Vel, godt nyttår til dere alle! Litt forsinket, men aldri for sent!
Nytt år symbolisere jo nye muligheter og en ny start, og de aller fleste har jo noen nyttårsforsetter som skal gjøre det nye året mye bedre enn året som har gått. Jeg tror ikke på sånt jeg, vil man ha en forandring så trenger man vel ikke vente på et nytt år?
Uavhengig av nyttår har jeg nå bestemt meg for at jeg skal gjøre en del bevisste valg i forhold til fritidsaktiviteter. Jeg har jo vært hjemme med sønnen min i 7 måneder nå og jeg kjenner at det sparsommelige antallet timer med venner og ikke minst alenetid, skal jeg nå trene med en god venn og kollega. Tre fluer i en smekk, trening, sosialt og litt fritid borte fra både mann og barn - det må da være oppskriften på en god og opplagt mor og partner?
Vi får se hvordan det går, per dags dato gleder jeg meg veldig!

Senere i dag skal jeg legge ut bilder av dagens middag, i dag er det hjemmelaget hamburger med hjemmelaget hamburgerbrød :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar