lørdag 17. november 2012

Endelig fant jeg den!

I over et halvt år, nærmere 9 måneder, har jeg lett etter kaffekopper som passer til hverdagsserviset vi har. Det har ikke vært enkelt, jeg liker mye forskjellig men det er ikke lett å finne noe som passer til det vi hadde fra før av. Jeg har middags-, pasta- og frokosttallerkner fra Arabia som er hvite, men de er ikke helt hvite så alt jeg har funnet har enten vært kritt hvitt eller eggehvitt. Jeg kunne selvfølgelig valgt de koppene
som hører til, men de syns jeg ikke var så fine så da har jeg lett og lett!
Endelig fant jeg den perfekte koppen på Åhléns så nå kan min kjære få drikke kaffe og te av kopper med hank (han er nemlig ikke så glad i de jeg hadde fra fær av som det ikke var hank på, ble jo så fryktelig varmt å holde i.)

Ellers er det jo helg og det skal nytes her i huset, men først en kopp te og en herlig klementin.
God helg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar