fredag 16. november 2012

Hyggelig før-førjulstid

Og det er akkurat det det er - før førjulstid. Men jeg er glad i å starte tidlig jeg, det er jo noe av det som er koselig og varmt i de kalde og mørke vintermånedene og da må det nytes.
Jeg og minsten var ute en tur med søstern min for å titte litt på julegaver og se litt på det vi selv ønsker oss. Ikke noe er bedre enn å kunne gå i butikker uten å måtte gå i kø eller hoppe unna de febrilske handlerne som ikke rekker å finne fram det de skal ha før de må skynde seg videre. I år er jeg i rute med julegavene, mangler fortsatt noen, men det er jo ikke en gang desember så det skal nok være i boks før månedsskifte. Hurra!

Kafébesøk hører jo med, og vi som alt er i julehumør måtte jo selvfølgelig ta oss et glass julebrus! Nam :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar