torsdag 22. november 2012

Kokebøkene må jo være på kjøkkenet!

Siden jeg lenge har ønsket med en liten hylle som jeg kan sette de få (men gode) kokebøkene jeg har på kjøkkenet, har jeg nå skaffet meg nettopp det. Jeg ønsker meg en kul retro radio som også kan stå på denne hyllen så jeg kan høre på musikk når jeg lager mat og har litt selskap når jeg rydder opp, det er noe av det kjedeligste jeg vet... Ingen typisk husmor med andre ord, rettelse - husmødre liker nødvendigvis ikke å rydde de bare gjør det fordi det er det som må til.

Sånn ble det hvertfall:



Knaggene under kjøpte jeg på Bærums Verk - likte så godt at de var forskjellige!



Jeg ble fornøyd jeg, endelig er oppvaskhåndkleet lett tilgjengelig, gryteklutene også, og ikke minst den lille sjarmørens smekke.


Over og ut og god kveld til dere alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar