tirsdag 6. november 2012

Trenger verden virkelig en blogger til?

Svaret er vel egentlig nei... Noe jeg også tipper du allerede har tenkt med en litt oppgitt undertone. Det er helt OK, jeg er i grunn av den typen som aldri en gang har vurdert å starte en blogg rett og slett fordi jeg mest sannsyneligvis hadde glemt å holde den vedlike, for ikke å snakke om å skrive noe som folk faktisk ville like.
Du lurer kanskje på hvorfor ting er forandret nå? En liten gullklump på noen måneder har ført til at jeg skal være hjemme i permisjon i et helt år og som mange andre mødre trenger jeg noe å bruke tiden på. Jeg er dessuten imot "mammamafiaene" som tar opp gangene på kjøpesentre, all plass på de aller minste caféene og ikke minst de som bare sitter inne på rumpa uten å aktivisere seg selv eller det lille vidunderet.

Med andre ord; dette er en helt vanlig blogg, om alt vanlig som skjer i et helt vanlig familieliv.





"Alla dessa dagar som kom och gick, inte visste jag att det var livet..."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar